The 2-Minute Rule for درمان ریزش مو خانگی

Wiki Article

چگونه متوجه می شوید که ریزش موی شما ارثی است یا ناشی از استرس یا بیماری است؟ جان کاهان، متخصص ترمیم مو در بورلی هیلز، کالیفرنیا، می گوید: ریزش موی ژنتیکی ، که به عنوان طاسی با الگوی ارثی نیز شناخته می شود، تقریباً  از خط رویش مو شروع شده  تا وسط سر ادامه دارد.

ماینوکسیدیل (روگین)؛ این یک داروی موضعی است که برای درمان آلوپسی یا طاسی استفاده می‌شود. برای تمام الگوهای ژنتیکی ریزش مو، هم در مردان و هم در زنان این دارو مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌توان آن را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین درمان‌های دارویی ریزش مو در نظر گرفت.

اگر ریزش موی آناژن ناشی از داروها دارید، با قطع دارو رشد مو از سر گرفته می شود.

کلیه حقوق محفوظ و مربوط به سایت الو دکتر است و بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است. میزبانی شده در سرور اختصاصی ایران سرورستاپ

در رشته پوست و مو ابزارهای تشخیصی کیفی و کمی وجود دارد که به متخصص کمک می کند تا مقدار ریزش مو را بررسی کند. اگر فردی دو تا سه روز حمام نرفته باشد و در چند ساعت اخیر موهایش را شانه نکرده باشد، اگر از جاهای مختلف سر تعدادی مو را به صورت آرام بکشیم، اگر تعداد قابل ملاحظه ای مو جدا شود نشان دهنده این است که درصد موهای در فاز ریزش، زیاد و غیرطبیعی است.

با مراجعه به پروفایل دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی در سلامتی۲۴ می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید.

درمان بستگی به علت ریزش موی شما دارد. از بین بردن علت معمولاً ریزش مو را متوقف می کند. پزشک شما مناسب ترین درمان را برای شما توصیه می کند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پزشک داروساز برای شما یک محلول ماینوکسیدیل به همراه مقداری ماده ضد حساسیت و التهاب مثل بتامتازون می سازد تا این حساسیت ها بر طرف شوند.

اما مسئله این است که تا علت ریزش مو مشخص نباشد، استفاده از این مواد شاید خیلی کمک کننده نباشد. اگر کسی کم خونی و یا اینکه مشکل تیروئید داشته باشد و دچار ریزش مو باشد، باید بر اساس مشکلی دارد به درمان ریزش مو پرداخت.

این می تواند با سایر شرایط سلامت روان مانند اختلال وسواس فکری، افسردگی یا اضطراب مرتبط باشد. این عارضه باعث می‌شود که مو‌هایتان درمان ریزش مو دکتر جاوید را بکنید که منجر به ریزش مو می‌شود.

پزشک از شما سوالاتی در مورد ریزش مو می پرسد، از جمله الگوی ریزش مو و اینکه آیا شما شرایط پزشکی دیگری دارید یا خیر؟ پزشک مو و پوست شما را نیز معاینه خواهد کرد.

شامپو، لوسیون و سرم های تقویت کننده معمولا حاوی ترکیباتی مانند عصاره رزماری، گزنه،کافئین، پروتئین گندم، شنبلیله، آرگان و ترکیباتی از این قبل هستند.

رژیم غذایی: در نهایت، تاثیر رژیم غذایی بر ریزش موی هورمونی نیز نباید نادیده گرفته شود. رژیم‌های غذایی که حاوی پروتئین و آهن کافی نباشند باعث ریزش موی هورمونی خواهند شد.

Report this wiki page